چشمی و صد نم

چک تایم

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۰۵ ب.ظ

امروز تصمیم گرفتم برنامه ای که نوشتم رو چک کنم. بگم تا کجا پیش رفتم و چه چیزهایی اضافه و کم شده.

1. تصمیم گرفتم درسی رو تا کنکور تمام نکنم. چرا؟ خب من امیدم به سال بعد بود با دو تا درس برای امسال چیزی از من کم یا بهم اضافه نمیشد.

2. سفر کنسل شد چون پول هام رو خرج کردم.

3. یه کار موقت گرفتم که درآمد زیادی نداره ولی همین که سرم گرم میشه و یه پول کمی میگیرم هم بد نیست.

4. تصمیم گرفتم که یه نمایشنامه بنویسم. ایده هم دارم براش. فقط نیاز به مطالعه دارم.

5. کتاب هایی که باید تا آخر خرداد ماه تموم کنم: چنین کنند بزرگان و دنیای سوفی.

6.باید چند تا تئاتر ببینم.

7. کتاب آموزش نمایشنامه نویسی و شخصیت پردازی باید تهیه کنم و بخونم.

8. انتخاب کردم که زبان برنامه نویسی که یاد میگیرم پایتون باشه.

9. راستی کارهای مقاله هم شروع کردم.

10. باید زودتر انگلیسی رو تا سطح بالایی ببرم و آموزش آلمانی رو شروع کنم. تا آخر امسال باید پیشرفت خوبی در انگلیسی داشته باشم.

  • آیدا در آینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی