چشمی و صد نم

بانوی پیر ایستاده مرد

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ق.ظ

امروز حال جسمی و روحیم خوب نبود. برنامه‌ای که دیشب نوشتم رو حتی یک قدم هم نتونستم که پیش ببرم. اما شب فوتبال دیدم به امید برد تیم دوست‌داشتنی من یوونتوس؛ بانوی پیر. با وجود اینکه فن رسمی این تیم نیستم و فقط یکی از تیم‌های دوست‌داشتنی منه، به بردش خیلی خوشبین بودم و واقعا خوب پیش می‌رفتن و یکی از زیباترین بازی‌هایی که این چند وقت اخیر دیده بودم، بود. دوست داشتم اسطوره‌ی بچگی من، بوفون، جام رو بالای سر ببره امّا... امّا حساب داور رو که همیشه هوای مادرید و اسپانیایی‌های ثروتمند رو داره، نکرده بودم و پنالتی... و عصبانیت بوفون بزرگ و اخراج و حذف مقتدرانه‌ی بانوی پیر در لحظات آخر!

  • آیدا در آینه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی